viewmodel.jpg

wie zijn we

VW mag is gecreëerd door
The View Concepts:
de broedplaats voor nieuwe perspectieven op dagelijkse dingen.
Online, offline en live.

NIEUWE FAVORIET: DE FABULEUZE TRANSGENDER-CAMPAGNE VAN ACNE

NIEUWE FAVORIET: DE FABULEUZE TRANSGENDER-CAMPAGNE VAN ACNE

Eerder al lieten we jullie meekijken in het lijstje van tiener-feministen dat de wereld verandert. Zo vertelden we onder andere over tieneractivist Jazz Jennings die al op zesjarige leeftijd een transgender-discussie startte. Naar onze mening moet iedereen kunnen zijn wie hij of zij wil zijn. Én vrij zijn in kledingkeuzes. Het label Acne Studios maakte een mooie goede stap om dit gegeven wereldwijd aan de man te brengen. De hagelnieuwe campagne van Acne dus, waarin de zoon van Acne's Creative Director Jonny Johansson de hoofdrol speelt. De 11-jarige jongen is gefotografeerd in een lange roze jas, hoge hakken en bombastische sieraden, met als doel: de nieuwe generatie zich ervan bewust maken dat niemand bang hoeft te zijn om in zulke kledij gezien te worden. "Ik heb gezien hoe de attitude van de nieuwe generatie ten opzichte van mode veranderd is - hoe pasvorm, vorm en het karakter van het kledingstuk de doorslag geven en niet langer de goedkeuring van de samenleving. Ik zag daarbij meteen Frasse voor me, aangezien hij voor mij deze nieuwe lichting belichaamt. Ik heb hem gevraagd en ben blij dat hij deel wilde uitmaken van de campagne." - aldus Jonny.

Buiten deze mooie boodschap, is de collectie - zoals gewoonlijk - om door een ringetje te halen. We zullen de komende tijd op water en brood moeten leven om een pronkstuk te bemachtigen. Maar waard is 't het zeker.

10 september is de Acne-collectie officieel beschikbaar.

- THE VIEW CONCEPTS

Geschreven door Gabriela

Acne Studios

Acne

Beeld: acnestudios.com

ONTMOET ONZE FOTOGRAAF MEREL

ONTMOET ONZE FOTOGRAAF MEREL

DE ONTBREKENDE EMOTICONS IN ONS LEVEN

DE ONTBREKENDE EMOTICONS IN ONS LEVEN